Veelgestelde vragen


Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Bestel je voor 22:00 uur? Dan heb je door onze supersnelle levering jouw bestelling binnen de 2-4 dagen al in huis.

Moet ik verzendkosten betalen?

Voor bestellingen van handtassen bedragen de verzendkosten 4.95 EUR met pakketpost, voor bestellingen van sieraden bedragen de verzendkosten 2.00 EUR per enveloppepost.

Hoe weet ik wat de verzendstatus is bij Bpost?

In de e-mail die je ontvangt vind je een Track & Trace Code. Met deze code kun jij de status van de bestelling en pakket op de website van Bpost volgen.
Heb je gekozen je pakket af te laten leveren op een Bpost afhaalpunt? Dan ontvang je bericht (per e-mail of sms) als je pakket klaar ligt op het betreffende afhaalpunt.

Wat zijn mijn betaalmogelijkheden?

Je bestelling kun je op de volgende manieren betalen: Bancontact/ Mister Cash, Visa/Mastercard, ING homepay, Belfius, Apple Pay of vooraf betalen via overschrijving.

Wat is herroepingsrecht?

Je hebt het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen. De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop je of een door je aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het goed fysiek in bezit krijgt. Om het herroepingsrecht uit te oefenen, moet je ons per post een ondubbelzinnige verklaring op de hoogte stellen de overeenkomst te herroepen. Je kunt hiervoor gebruikmaken van het modelformulier voor herroeping, maar bent hiertoe niet verplicht. Om de herroepingstermijn na te leven volstaat het om jouw mededeling betreffende jouw uitoefening van het herroepingsrecht te verzenden voordat de herroepingstermijn is verstreken. Gevolgen van de herroeping als je de overeenkomst herroept, ontvangt je alle betalingen die je tot op dat moment hebt gedaan, inclusief leveringskosten (met uitzondering van eventuele extra kosten ten gevolge van jouw keuze voor een andere wijze van levering dan de door ons geboden goedkoopste standaard levering) onverwijld en in ieder geval niet later dan 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van jouw beslissing de overeenkomst te herroepen, van ons terug. 

De producten die worden geretourneerd mogen door de klant gepast worden, voordat een keuze gemaakt wordt om de producten wel of niet te behouden. Je bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van het product die het gevolg is van het gebruik van het product, dat verdergaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van het product vast te stellen. 

Wij betalen je terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee je de oorspronkelijke transactie hebt verricht, tenzij je uitdrukkelijk anderszins heeft ingestemd; in ieder geval worden voor zulke terugbetaling geen kosten in rekening gebracht. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of je hebt aangetoond dat je de goederen hebt teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt. Je dient de goederen onverwijld, doch in ieder geval niet later dan 30 dagen na de dag waarop je besluit de overeenkomst te herroepen aan ons heeft medegedeeld, aan ons terug te zenden of te overhandigen. Je bent op tijd als je de goederen terugstuurt voordat de termijn van 30 dagen is verstreken. Het retour sturen van jouw bestelde producten is voor onze rekening als je retourneert met Bpost. Retourneer je liever met een andere verzendpartij dan Bpost, dan zijn de kosten voor het terugsturen van de artikelen voor jouw eigen rekening. 
Download hier het Modelformulier voor herroeping

 
KLACHTENREGELING/WAARBORG

Wij hechten er veel waarde aan dat jij als klant tevreden bent over onze producten en de service die wij verlenen. Ben je als klant tevreden, dan zijn wij dat ook. Heb je toch een klacht over een product dan lossen wij dat uiteraard graag voor je op. Wij vragen je een e-mail te sturen naar info@cachique.be. Zet in de e-mail een paar duidelijke foto’s en een omschrijving van de klacht. Vervolgens nemen wij binnen drie werkdagen contact met je op om tot een passende oplossing te komen.Bij een klacht kijken wij altijd naar de garantiebepalingen, zoals omschreven in de algemene voorwaarden, die op jou persoonlijke situatie van toepassing zijn. De garantie geldt volgens de wettelijke rechten van de consument.  Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Neem voor vragen over specifieke gevallen altijd contact op met onze klantenservice via info@cachique.be.

Mochten wij er aan de hand van de foto’s niet uitkomen dan zullen wij je vragen het artikel naar ons op te sturen. Indien er naar jouw mening geen gepaste oplossing is voorgesteld, kun je de klacht ook extern indienen. 

Naast de interne klachtenprocedure van VDA, kan u steeds terecht bij het Europese ODR-platform: http://ec.europa.eu/consumers/odr